Zorginstelling

Kostenbesparing en efficiëntie zijn grote aandachtspunten in de zorg. Met AVtel zijn uw medewerkers goed bereikbaar, indien gewenst met verkorte nummers.
U heeft niet voor iedere locatie een eigen telefooncentrale nodig. Maar wanneer u nog een of meer telefooncentrales heeft die nog niet aan vervanging toe zijn, dan kunnen deze ook geïntegreerd worden.
De vaste en gesprekskosten ontvangt u op één factuur, waardoor u een helder overzicht heeft van de kosten. Van iedere medewerker kan bekeken worden hoe vaak, waar naartoe en hoe lang gebeld is.

Voorbeeld 1
Zorginstelling ZORG heeft een hoofdlocatie, 4 nevenlocaties en thuiszorg diensten. Tevens is er een technische dienst voor storingen aan lift- en koelinstallaties met 24/7 bereikbaarheid.

Op het moment dat een medewerker, intra- of extramuraal, zorg levert aan een cliënt kan hij de telefoon niet opnemen en wordt de oproep doorgestuurd naar een collega, of kan een voicemail bericht worden ingesproken. Wanneer de medewerker nachtdienst heeft, ontvangt hij geen oproepen overdag, maar juist wel de oproepen die ’s nachts binnen komen.

Voorbeeld oplossing zorg totaalintegratieMedewerkers kunnen vanaf alle locaties en werkplekken onderling gratis bellen. Om naar buiten te kunnen bellen is in instelling ZORG voor de medewerkers standaard ingesteld dat dit via de receptie moet. Op deze wijze wordt extern bellen ontmoedigd. Voor medewerkers die, bijvoorbeeld vanuit hun functie, wel rechtstreeks extern moeten kunnen bellen kan deze instelling worden aangepast.

Via beeldbellen kan de medewerker contact leggen met een extramuraal wonende cliënt, zodat bijvoorbeeld meegekeken kan worden bij het innemen van medicatie.

Doordat de simkaart van de mobiele telefoon gekoppeld kan worden aan twee mobiele nummers, zijn medewerkers 24/7 bereikbaar. Bij ernstige calamiteiten, zoals brand en ontruiming, zijn in korte tijd veel verzorgenden en facilitaire diensten noodzakelijk.
Als de sim in het mobiele toestel gekoppeld is aan het zakelijke en het privé nummer kunnen ook niet-dienstdoende medewerkers bij calamiteiten 24/7 worden opgeroepen. In een bereikbaarheidsmatrix kan aangegeven worden wanneer men bereikbaar wil of moet zijn voor zowel het zakelijke als het persoonlijke nummer, 24/7.

Voorbeeld 2
Voor bewoners die langdurig of permanent in een instelling verblijven is het een aanwinst wanneer ze via beeldbellen contact kunnen onderhouden met familie. Wanneer zowel de bewoner als zijn contacten via AVtel bellen, zijn de gesprekken onderling gratis.

Wilt u meer weten over wat AVtel voor u kan betekenen of welke oplossingen voor u relevant zijn, neemt u dan contact met ons op.