MKB

Niet alleen u, maar ook uw medewerkers werken niet alleen op kantoor, maar ook thuis en onderweg.
Integreren van mobiele en vaste telefonie zijn de grote kracht van AVtel. Uw medewerkers zijn bereikbaar onder dezelfde kortkiesnummers als op kantoor, ook voor elkaar. De kosten vallen stukken lager uit, omdat uw medewerkers onderling gratis bellen. U maakt gebruik van een online telefooncentrale. Heeft u nog een telefooncentrale die nog niet vervangen hoeft te worden, dan kan deze met een adapter geschikt gemaakt worden voor AVtel telefonie.

Voorbeeld oplossing zakelijke marktWanneer uw onderneming meerdere vestigingen heeft, maakt u gebruik van dezelfde telefooncentrale. De dubbele investering voor centrales per vestiging vervalt daarmee. U beschikt echter wel over een intern telefonienetwerk tussen de vestigingen en kunt onderling kosteloos telefoneren.

Een optimale integratie van vast en mobiel bellen bereikt u met Managed Mobile. U kunt snel en eenvoudig simkaarten activeren en per simkaart twee mobiele nummers koppelen. Oproepen kunnen zowel op vaste als mobiele telefoons overgaan, waardoor u er zeker van bent dat het gesprek niet gemist wordt.
U kunt blokkeringen instellen voor uitgaande gesprekken, zoals bellen naar het buitenland of betaalde nummers. Inkomende gesprekken kunt op nagenoeg onbeperkte wijze routeren. Afhankelijk van bijvoorbeeld het tijdstip, het nummer of de postcode van de beller wordt de oproep doorgezet naar de receptie of bijvoorbeeld de regio accountmanager.

Met AVtel beschikt u over een zeer flexibel en kostenefficiënte telefonie oplossing.

Voorbeeld
Directeur MKB heeft 100 medewerkers in dienst. Bij een binnenkomende oproep op het algemene nummer gaan alleen de toestellen over van medewerkers die in het bedrijfspand zijn. Als iemand op zijn persoonlijke nummer wordt gebeld, gaan zowel het vaste als het mobiele toestel van de betreffende medewerker over.

Of hij nu onderweg is, bij een klant zit of op kantoor aanwezig is, hij is optimaal bereikbaar. Wanneer een medewerker in vergadering zit, worden zijn oproepen naar zijn directe collega gerouteerd. Als deze ook niet beschikbaar is, ontvangt de receptie de oproep. Collega’s die onderweg, bij een klant zijn of thuis werken, kunnen gratis met de collega’s bellen, desgewenst met de interne kortkiescode.

Directeur MKB kan per medewerker eenvoudig inzien welke gesprekken zijn gevoerd en welke kosten daarmee gemoeid zijn. Alle kosten, voor het gebruik van de telefooncentrale en de kosten voor vast en mobiel kosten staan gespecificeerd op één overzichtelijke rekening.